Naprawy układu kierowniczego

W toku napraw układu kierowniczego wymieniamy drążki i końcówki drążków kierowniczych, przeguby, zwrotnice, płyn wspomagania, regenerujemy pompy wspomagania i maglownice.

Układ kierowniczy ma za zadanie utrzymywać stabilny kierunek jazdy, oraz zmieniać go zgodnie z intencją kierującego. Symptomy źle działającego układu kierowniczego łatwo zaobserwować: nadmierne luzy na kierownicy, stuki słyszalne od strony układu kierowniczego, ślady wycieków płynu wspomagania, jeśli je zauważymy nie należy odkładać naprawy, gdyż może to doprowadzić do unieruchomienia auta i poważniejszych kosztów.

Układ kierowniczy ulega przyspieszonemu zużyciu lub wręcz uszkodzeniu gdy jeździmy po złych jakościowo drogach, gdy uderzymy kołem o przeszkodę, oraz w czasie wypadków. Ulega również przyśpieszonemu zużyciu, jeśli stosujemy elementy o niefabrycznej charakterystyce jak: twardsze sprężyny, opony o niższym profilu i sztywniejsze amortyzatory.

Naprawy układu kierowniczego wymagają ustawienia geometrii. Wykonujemy ją na stanowisku do geometrii, które komputerowo dobiera fabryczne parametry dla poszczególnych modeli BMW.

W przypadku zapytań Klientów o cenę naprawy dla której ustawienie geometrii jest konieczne podajemy cenę za obie czynności. Okazuje się często, że w innych warsztatach aby przyciągnąć Klienta proponuje się niższa cenę bez geometrii, co z pewnością brzmi zachęcająco, natomiast usługa będzie wykonana niewłaściwie i nie powinna uzyskać akceptacji Klienta.

Wielu usterkom układu kierowniczego można zapobiec gdy kontrolujemy stan techniczny i regularnie wykonujemy przeglądy przynajmniej raz w roku lub po przekroczeniu 15 000 km.

Z każdą niepokojącą nagłą usterką układu kierowniczego zapraszamy do naszego serwisu zapewnimy szybką pomoc.

Usługi serwisowe